sreda, julij 26, 2006

Igra živcev – Netless – 19. dan

Čas: 25.7.2006 16:00
V domačem poštnem nabiralniku najdem pošto pošiljatelja S1, v zvezi z reklamacijo poslano pred nekaj dnevi.
"Obveščamo vas, da se bo zaradi kompleksnosti reklamacije, postopek zavlekel. Vaša številka reklamacija je XYZXYXX"...
Očitno jim res ni jasno, kdo naroča priklope (S1) in kdo jih samoglavo odklaplja (T1).

Čas: 26.7.2006 09:10
Zopet klic na T2:
..uvodna debata, predstavitev,..
T2: Danes smo od T1 ponovno prijeli pozitivno rešeno vlogo
Me: Zopet? In kdaj lahko pričakujem priklop?
T2: V najkrajšem času?
Me: Ali obstaja kvantitativna ocena v urah, dnevnih?
T2: Če bo šlo vse tekoče, bi lahko se bomo do konca tedna uskladili s T1, kar pomeni, da bi priklop dejansko lahko izvedli v začetku naslednjega tedna.
Me: Hm, ok, ali je se lahko kako pospeši?
T2: Žal ni v naši moči, dejansko vas je "nategnil" T1, lahko se obrnete na Agencijo za Telekomunikacije, tudi meni so storili povsem enako.
Me: Hvala za informacije in nasvidenje!


Pripis:
Poslal sem tudi krajši email, na APEK, z opisom mojega problema. Me prav zanima, kako mi lahko pomagajo, no vsekakor je obnašanje T1, pač res samosvojo saj očitno delujejo povsem na svojo roko in se požvižgajo tudi na S1. Kakor mi je znano jih APEK lahko "privije" edino, če gre za selitev telefonskih številk, ki mora biti izvršeno v zakonsko predpisanem roku – štirinajst dni.

Zaključek:
Sedim in čakam.

3 komentarji:

Goran pravi ...

Očitno ne razumeš za kaj gre. Internet ni tovornjak. Internet je skupek cevi...

Anonimni pravi ...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

Anonimni pravi ...

Really amazing! Useful information. All the best.
»